Hoe ziet jouw dag er uit als Werkplekbeheerder?

Heerlijk filevrij rijd je naar je werk in de kop van Noord-Holland. Je begint de dag met een kop koffie en een dagstart, samen met je collega’s uit het ICT-beheerteam. Jullie bespreken wat er voor vandaag op de planning staat en of iemand nog hulp kan gebruiken van de collega’s.

Daarna maak je een begin met het afhandelen van werk vanuit het servicemanagementsysteem of vanuit projecten. Je beantwoordt gebruikersvragen van de werkvloer en lost problemen op. Waar mogelijk doe je dat op afstand, maar vaak ben je ook even ter plaatse nodig. Dat kan zijn in de kantoren, productieruimtes of magazijnen. Als je de oplossing zelf niet weet dan roep je de hulp in van collega’s of externe specialisten. Je werkt met een grote diversiteit aan systemen en apparatuur: thin clients, desktops, laptops en telefoons, maar ook allerlei industriële appratuur zoals industriële PCs, barcodescanners en labelprinters.

Als Werkplekbeheerder voer jij onder andere de volgende werkzaamheden uit:

  • Je verwerkt service verzoeken in het servicemanagementsysteem en stemt deze af met je collega van de eerstelijns Servicedesk.
  • Je vraagt door om de vraag of het probleem te analyseren en verhelderen. Daarna bedenk je een oplossing, test je uit of deze werkbaar is en koppel je dat terug naar de gebruiker.
  • Indien nodig, geef je de vraag of het probleem door aan je collega’s van systeembeheer of applicatiebeheer, of aan derde partijen die support leveren.
  • Je voorziet hardware van nieuwe images en je verzorgt de ontvangst en uitgifte van hardware.
  • Je neemt deel in roulerende consignatiediensten (oproepdiensten buiten kantoortijden). Dit betekent dat je buiten werktijd telefonisch bereikbaar bent voor het oplossen van storingen.
  • Je neemt deel aan projecten om werkplek gerelateerde systemen te vernieuwen, te verbeteren of uit te breiden.
  • Je onderhoudt de documentatie en de CMDB

Jouw profiel ziet er ongeveer zo uit:

  • Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding afgerond, bij voorkeur op het gebied van ICT/Automatisering;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als werkplekbeheerder of als skilled servicedesk medewerker;
  • Je bent bekend met Microsoft omgevingen (Windows 10, Windows Server 2016/2019, Microsoft 365, Intune, Exchange);
  • Je hebt kennis van Active Directory (on prem en Azure AD);
  • Je hebt kennis van- en ervaring met Lean IT raamwerken zoals Scrum en Kanban;
  • Je hebt ervaring met het updaten en migreren van systemen (Imagen, MDT, WSUS, SCCM, MDM etc);
  • Je bent in staat om snel een juiste beoordeling van een situatie te kunnen maken;
  • Je kunt zelfstandig werken en je eigen werk goed plannen en organiseren;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlands taal en bij voorkeur ook van de Engelse taal.

De volgende competenties zijn nodig in deze functie:

  • Samenwerken: Je hebt oog voor je collega’s. Jullie delen waar je mee bezig bent en helpt elkaar als dat nodig is;
  • Klantgerichtheid: Jij hebt een goed gevoel voor de wensen en behoeften van jouw interne klanten en kunt hierop goed inspelen;
  • Luistervaardigheid: Jij herkent belangrijke informatie als je een (telefoon)gesprek voert en vraagt door ter verduidelijking;
  • Drive: Jij bent energiek en altijd gedreven om je werk zo goed mogelijk te doen;
  • Kwaliteitsgerichtheid: Onze relatie maakt uitsluitend producten van de beste kwaliteit. Om deze kwaliteit te garanderen is het belangrijk dat al onze medewerkers hier de focus op hebben;
  • Accuratesse: Je weet effectief om te gaan met de informatie die beschikbaar is en je bent scherp op alle details;
  • Flexibiliteit: De dag loopt niet altijd zo als je van tevoren in gedachten had. Dan ben jij in staat om snel te schakelen en je prioriteiten aan te passen aan de situatie;
  • Structureren: Je werkt op een georganiseerde manier en zorgt er voor dat je altijd het overzicht houdt en dat informatie goed gedocumenteerd wordt;
  • Plannen: Jij plant jouw werkzaamheden op een systematische wijze en je kunt prioriteiten stellen.

Wat hebben wij jou te bieden:

  • Een leuke, dynamische functie voor 40 uur per week;
  • Een prima salaris volgens de cao voor de Groente- en Fruitverwerkende Industrie;
  • Daarnaast bieden wij 25 vakantiedagen en 9,5 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding én een eindejaarsuitkering;
  • De mogelijkheid tot het volgen van interne opleidingen om jezelf te ontwikkelen;
  • De intentie om heel lang met elkaar samen te mogen werken;
  • Je wordt lid van een gezellig, competent en hardwerkend team;
  • Korting op je sportschool abonnement en op je aanvullende zorgverzekering;
  • Een mooi bedrijfsrestaurant waar je elke dag heerlijk en gezond kunt eten tegen een aantrekkelijke prijs;
  • Locatie: Warmenhuizen, Noord-Holland.

We bieden onze medewerkers ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een goede onderlinge samenwerking en betrokkenheid vinden we erg belangrijk. We willen dat medewerkers zich bij ons thuis voelen en zorgen daarom voor een vertrouwde, collegiale en stimulerende omgeving. Veel van onze medewerkers werken dan ook al lange tijd bij ons.

Is jou interesse gewekt?

Neem dan contact op met Dax Holleman, Recruitment Consultant bij FP4YOU in Hoorn.

Telefonisch te bereiken via 06-29578355 of per email te bereiken via dholleman@fp4you.nl

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *