Omdat een van onze huidige medewerker doorgroeit binnen onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar een nieuwe collega! Haal jij voldoening uit ondersteunen, ontzorgen en regelen? Ben jij nauwkeurig. servicegericht en stressbestendig? Woon je in West-Friesland, dan is dit dé functie voor jou!?

Wat ga je doen als Medewerker Binnendienst?
Je werkt samen met 11 directe collega’s in ons Sales team. Je ondersteunt twee accountmanagers. Na een gedegen inwerkperiode ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van de administratieve afhandeling van alle in- en verkopen van onze klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel leverancier als onze klanten. Je stelt offertes op, houdt de voorraden bij, verzorgd de orderbevestigingen en handelt eventuele klachten goed af.

Wat breng jij mee?
– HBO werk- en denkniveau;
– Je beheerst de Nederlandse, Engelse taal goed. De Duitse taal is een pré (wij bieden ook interne training om dit naar een hoger niveau te tillen);
– Je hebt enige ervaring met klantencontact of commercie;
– Je bent communicatief, je kunt snel schakelen, werkt nauwkeurig en weet van aanpakken;

Waar kom je te werken?
Je maakt deel uit van een hecht team van 25 enthousiaste collega’s. Een formeel bedrijf met een West-Friese cultuur. We zijn een distributeur, wij transporteren chemicaliën in de Benelux en Duitsland. Het bedrijf bevind zich in de regio Hoorn (< 10km) en is goed te bereiken met OV en met eigen vervoer.

Let op: Dit is een kantoorfunctie.Wanneer jij wordt aangenomen, treed je direct in dienst bij onze klant! Jij werkt 40 uur per week met werktijden tussen 08:00 tot 17:00 uur. Je ontvangt 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en een premievrij pensioen.Elke maand wordt er een borrel georganiseerd. Daarnaast is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en voldoende doorgroeimogelijkheden.

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *