Ben je klaar voor een volgende uitdagende stap op het gebied van inkoop en management, waarbij je strategische inkoop combineert met het leidinggeven aan een team? Word jij blij van het werken in een prachtig en succesvol familiebedrijf, ben je nuchter en hou je van praktisch handelen?
Onze relatie investeert in de toekomst, daarom zijn wij op zoek naar een:

Hoofd Bedrijfsondersteuning fulltime 40 uur in Noord Holland

Het bedrijf
Onze relatie is een innovatieve duizendpoot op het gebied van techniek, ondernemerschap én samenwerking. Wat in de jaren 60 is opgericht door een tweetal broers, is uitgegroeid tot een zeer vooruitstrevende totaalinstallateur met ruim tweehonderd medewerkers. Alle technische disciplines binnen de installatietechniek worden binnen het bedrijf uitgevoerd in aansprekende projecten van ontwerp tot oplevering en beheer.

De functie
In de strategische rol die jij binnen ons bedrijf vervult, ben je verantwoordelijk voor de volledige Bedrijfsondersteuning. Deze afdeling (7 FTE) omvat Inkoop, logistiek, magazijn en werkplaats, als ook de facilitaire diensten, maar het zwaartepunt (ca 50%) ligt bij de strategische inkoopactiviteiten. Op dit moment lopen er diverse ambitieuze verbeterings- en automatiseringstrajecten die een verdere groei in de toekomst mogelijk moeten maken.
Je vervult vooral een organisatorische, strategische inkoopfunctie en je bent de spil tussen de ondersteunende afdelingen en de projectafdelingen. Je maakt deel uit van het MT en rapporteert rechtstreeks aan directie.

Werkzaamheden die binnen jouw takenpakket vallen, zijn onder andere:
Coördineren en coachen van de teams
Opstellen en beheren van de inkoopbegroting, inclusief het rapporteren van afwijkingen.
Diverse contacten met leveranciers, waaronder het intensiveren van samenwerking met strategische leveranciers en het voeren van contractbesprekingen. We streven naar goede samenwerking en lange termijn relaties. Je beheert de inkoopcontracten. Samen met leveranciers ga je op zoek hoe we elkaar het best kunnen versterken.
Inkopen van materiaal, materieel en onderaannemers
Aanleveren van managementinformatie en meedenken over het bedrijfsbeleid. Als onderdeel van het MT zorg je voor verdere uitbouw van het inkoop- en ondersteunende beleid.
Automatiseren van inkoopprocessen in ons ERP-systeem Acto.
Beheer en uitbouw van de ondersteunende automatiseringssystemen voor o.a. gereedschap-beheer en facilitair management.

Het profiel
Als de ideale Hoofd Bedrijfsondersteuning heb jij het volgende profiel:
Je beschikt over een afgeronde HBO/universitaire opleiding en minimaal 5 jaar relevante ervaring op inkoopgebied én managementcapaciteiten en bent niet bang voor techniek. ( Dit is een “must”, zonder deze ervaring en capaciteiten heeft solliciteren geen zin)
Je bent een assertieve en ondernemende manager, die visie combineert met een pragmatische instelling.
Je bent een goede sparringpartner die kan overtuigen.
Je neemt verantwoordelijkheid en hebt goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden, waarbij je proactief én organisatiesensitief acteert. Hierdoor weet je door overtuiging op alle niveaus draagvlak te creëren.
Je bent procesmatig sterk en hebt grote affiniteit en ervaring met ICT.
Je bent flexibel. Een echte teamspeler met relativeringsvermogen.

Wij bieden
Een prettige, informele en resultaatgerichte werksfeer met goede arbeidsvoorwaarden.
De CAO Technisch Installatiebedrijf is van toepassing. Daarin is onder andere opgenomen: 40-urige werkweek, 25 vakantiedagen, 13 ADV-dagen, 8% vakantiegeld. Bij de organisatie geldt een ruime werkgeversbijdrage pensioenpremie. Bij deze functie horen een auto en telefoon van de zaak. Bij ons krijg je volop kansen en ontwikkelingsmogelijkheden!

Reageren
Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Solliciteer dan.
Bij interesse en/of vragen kun je contact opnemen met Dax Holleman, 06-29578355 of via dholleman@fp4you.nl

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *