Backoffice Medewerker 32-40 uur (locatie Capelle aan de IJssel)

Voor deze functie geldt dat je nauw samenwerkt met je Inside Sales collega’s, die hun werk aan je overdragen om het af te handelen in diverse systemen, je zorgt voor het opvolgen van eventuele openstaande acties en regelt de facturatie.

Je volgt contracten op en checkt of hiervoor support van derden ingekocht moet worden, je wordt betrokken bij het onboarden van nieuwe klanten en hun contracten, om ervoor te zorgen dat deze klant op de juiste wijze wordt geholpen.

Werkzaamheden:

De offertes verwerk je administratief in CRM en SAP (Codex);

Je bereidt orders voor, verwerkt deze en zorgt voor de juiste begeleiding door de organisatie;

Je maakt en verstuurt facturen op basis van de orders die je verwerkt;

Je doet de voorbereidingen voor de maandelijkse rapportages;

Je werkt in het klantenteam Educatie;

Je bent verantwoordelijk voor eigen set klanten.

Wat vragen wij van jou?

Je bent gewend te werken in een dynamische, ondernemende omgeving en hebt drive en passie voor je vak;

Je bent enthousiast die graag als spin in het web fungeert;

Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;

Je hebt enige ervaring met de genoemde, administratieve werkzaamheden en je beschikt over goede communicatieve en administratieve vaardigheden;

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;

Je hebt ervaring met ERP, CRM en Office;

Ervaring in onze branche is een pre;

Klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend;

Je neemt je verantwoordelijkheid;

Werkzaamheden voer je nauwkeurig en accuraat uit;

Je bent 40 uur per week beschikbaar;

Je bent een teamplayer, je bent toegankelijk en mensen komen graag naar je toe.

Heb je interesse?

Neem dan contact op met Dax Holleman, Recruitment Consultant FP4YOU.

Mobiel 06-29578355 of via emailadres dholleman@fp4you.nl

 

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *